Je to samojed?

Prav zanimivo je bilo videti, kako so sosedi hodili k mojemu psu, pa ponavadi so to samo "dober dan" sosedi brez nekih večjih dolgoveznih debat. Ko pride pa pes k hiši, pa se vsi na enkrat pogovarjajo. Zanimivo je to, da me je kar nekaj ljudi že vprašalo, če imam samojeda - očitno je to edina bela pasma, ki jo ljudje poznajo. Ko omenim, da je to švicarski beli ovčar, še ni nihče za to pasmo slišal. Sem pa dobil že odgovor, da pasmo pozna, in nato je vprašal: "Kako velik pa pes zraste?" Potem pač povem, da je nekaj sorodnega kot nemški ovčar, pa si ljudje lažje predstavljajo. Je pa zanimivo, na večer se je zbrala malce večja skupina okrog sedem ljudi. Pa so ga na razdalji pet metrov klicali, pa je Moko stal ob moji nogi in jih samo opazoval. Ko pa sem rekel: "Moko greva zdaj..." pa je s polnim plinom zdirjal proti množici občudovanja željni publiki. Morda pa je pes čutil in okleval, ker so ga ljudje 'imeli' za samojeda.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov