Ceplenje. Ne počutim se dobro


„Ej stari, danes mi daj mir.”
V petek sem psa peljal na cepljenje proti pasji kugi in drugim otroškim pasjim boleznim. To je pač pametno narediti, da ne bi od kakšnega psa staknil kakšno bolezen. Majhen kuža je kot dojenček precej občutljiv. Pes je bil izredno živahen. V ordinaciji je prevohal vse, kar se je prevohati dalo. Ordinacije imajo že tako in tako zame precej močan in poseben vonj, za psa pa je to bila neka veselica, ker je vse ovohaval zelo skrbno, pa za mene se kaj

„Kaj, sedi??? Se mi ne ljubi.”
prida ni zmenil. Tako je dobil injekcijo, malce zajokal in že sva odkorakala proti avtu in takoj domov. V petek je kuža bil še precej živahen, kot vsak drug dan do sedaj. V soboto in danes v nedeljo, pa je kuža kazal očitne znake utrujenosti. Precej je poležaval in običajno enkratno popoldansko spanje, se je sprevrglo v trikratno popoldansko spanje. Ko sem mu dal hrano, je malce povohal in se ulegel nazaj. Je pa hudič, ker je pes še drisko staknil, pa ne vem ali od cepljenja ali je kaj na dvorišču zanimivega "pobasal". Tako da sem hočeš nočeš ta riž mu pred "kljun" tiščal, tako da je potem le odprl gobček in "popapical". Se prav opazi, da ima "okice" precej steklene oz. solzne. Pa ko ga kličem, me kaj prida ne uboga. enkrat pride, drugič se mu že več ne ljubi. Pa tole upam, da bo čim prej minilo, ker jaz si nisem nabavil zaspanega planšarja, ampak ovčarja. Halo Moko, ovce, gremo...

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov