Hrbet


„Iščem žogo. Takoj bom.”
Z Mokom hodiva na pohode v hribe. Vsak dan isto relacijo in sicer eno uro strmo v hrib, tako da skoraj po rokah hodiš, nato pa po drugi strani navzdol, počasni spust proti prepadu. Z avtom se peljeva četrt ure do vznožja hriba. Nato se začneva vzpenjati. Prvi dan sem šel pretirano optimistično. Psa sem moral neprestano klicati nazaj. Kondicijo psa sem podcenil. Glede na lani, ima vsaj 30% več energije. Drugi dan sem 'sprejel' vrsto ukrepov, s katerimi sva se s psom precej izenačila. Ko prideva pred hrib, najprej dve žogi mečem deset minut, tako da ima pes jezik do tal. Priskrbel sem si pohodni palici, tako da imam sedaj tudi jaz štiri noge. Ko hodiva po ravnem in jaz ne potrebujem palic, pes hodi največ dva metra pred mano. Če prekrši, v njegovo bližino vržem vodovodno paličico in rečem: "Čak." Moko v trenutku počaka. Pricapljam do psa, počakam dve sekundi ob njem in rečem: "Počasi." To pomeni, da lahko počasi nadaljuje pot. Ko se začneva vzpenjati v hrib, pes vedno hodi za mano, če ne, lahko jaz pljuča izpljunem, toliko ga je treba klicati, ker pes kljub lepi stalni enakomerni počasni hoji, hodi hitreje v hrib, kot uspe meni. Psu rečem: "Hrbet" in s pohodnima palicama preprečim, da bi me prehitel. Nekaj časa

„Prinašam žogo. Si vesel?”
poskuša prehiteti počasneža, potem pa se sprijazni, da pač mora capljati za mano. Za psom se ne oziram, ker slišim njegovo globoko dihanje in pihanje izdihnjenega zraka v mojo nogo. Na trenutke se hrib iz strmine nekoliko skloni v znosnejšo hojo, takrat psa pustim pred sabo in če se preveč oddalji, se s palico dotaknem njegovega repa in opozorim s: "Počasi." Na vrhu hriba je ravnina, kjer Moko že nestrpno čaka na norenje z žogo. Po strmini navzdol, pes vedno hodi za mano in se uči zelo počasne tako imenovane 'hrbet hoje'. Danes sva šla na dvo-urni potep že šesti dan zapored. Pri meni se že pozna delna utrujenost. Sem mislil, da po nekaj dnevih ne bo več hotel z mano, vendar ko zagleda ključe v mojih rokah, se iz zaspanega poleževalca spremeni v navdušeno neulovljivo raketo.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov